Družbena odgovornost

Ko otroci za en dan prevzamejo vodenje podjetja MIKRO+POLO

21.11.2018

V torek, 20. novembra, smo tudi v Mikro+Polo praznovali svetovni dan otrok. Pridružili smo se pobudi UNICEF-a, imenovani »Kids take over«, v okviru katere so otroci v Sloveniji za en dan prevzeli vodilne vloge v gospodarstvu, medijih in šolstvu.

Ker so otroci ena najbolj ranljivih skupin si želijo, da bi bil njihov glas večkrat slišan in tudi upoštevan. To smo jim na ta dan omogočili tudi v našem podjetju, katerega vodenje so prevzeli. Projektu smo se z veseljem pridružili vsi zaposleni, ki smo podprli tudi vizualno peticijo #GoBlue, se oblekli v modro barvo ter tako izrazili podporo vsem otrokom sveta. Da je bil dan še bolj zanimiv, smo si pripeli tudi priponke s našimi fotografijami iz otroštva, ki so nemalokrat izzvale nasmeh na ustnicah sodelavcev.

Podjetje je tako prevzelo 7 otrok zaposlenih, starih med 6 in 13 let. Zasedli so vsa vodilna mesta podjetja, imeli pa so tudi nekaj pomočnikov. Pridružili so se nam osemletna Alina, ki je zasedla mesto generalne direktorice, desetletni Mak Noel je prevzel funkcijo direktorja v Sarajevu, trinajstletna Nina je opravljala funkcijo vodje prodaje, desetletna Zala je za en dan postala vodja Oddelka za kupce, dvanajstletna Lea vodja Servisa, trinajstletni Grega vodja Logistike in enajstletni Maj vodja proizvodnje laboratorijskega pohištva. Mladim vodjem so kot pomočniki na pomoč priskočili še desetletni Jakob, devetletni Matic, osemletni Brin, sedemletni Luka in šestletni Arian. Ker morajo sodelavci med seboj seveda tudi sodelovati, se je Alina preko videokonference povezala tudi z Makom Noelom in Arianom v Sarajevo, da je preverila, kako projekt poteka v naši hčerinski družbi. In seveda – tudi tam se je celotna ekipa imela izvrstno, odgovorno delo direktorja in njegovega pomočnika pa seveda ni izostalo. 

Vsi od mladih vodij so za svoje področje opravili odlično nalogo – sestankovali so z zaposlenimi, opravljali različne delovne naloge, testirali in pregledovali izdelke, nenazadnje spoznavali tudi delo svojih staršev in… se pri tem zabavali! Cel čas projekta smo se zavedali, da je svetovni dan otrok zabaven dan z resnim sporočilom, česar smo se poskusili do potankosti držati in otrokom omogočiti odličen in nepozaben dan v našem podjetju (oziroma podjetju njihovih staršev) ter jih tudi vzpodbuditi k razmišljanju.

Eden izmed najbolj pričakovanih in vznemirljivih trenutkov za otroke pa je bil zagotovo obisk predsednika Republike Slovenije, gospoda Boruta Pahorja. Predsednik je v sproščenem in simpatičnem vzdušju z otroci poklepetal o njihovih nalogah ta dan, njihovih sanjskih poklicih ter ostalih zanimivih temah in se z njimi tudi fotografiral. Nato je razveselil še zaposlene, ki smo bili seveda nad obiskom predsednika prav tako navdušeni. Opravili smo tudi nekaj sproščenih skupinskih fotografij. Naj omenimo še, da se je dogodka pri nas udeležil tudi Tomaž Bergoč, izvršni direktor UNICEF-a Slovenija s svojim namestnikom, sedemnajstletnim Gašperjem.

Obisk predsednika Pahorja je bil tudi trenutek, ko smo nekako najbolj vizualno poudarili slogan oziroma hashtag tistega dne - #GoBlue. Vsi zaposleni smo bili namreč odeti v majice modre barve, s priponkami z našimi fotografijami iz otroštva. Med drugim smo pred upravno stavbo podjetja izobesili tudi zastavo z uradnim logotipom projekta, naše logotipe na vseh spletnih mestih in družabnih omrežjih smo obarvali v modro barvo, po vseh pisarnah smo hodili med modrimi baloni, nenazadnje pa je k vsemu pripomoglo še dejstvo, da je tudi naša korporacijska barva modra. Sicer v nekoliko temnejšem odtenku, vendar je le-ta v smislu vizualnosti stvari naredila še izrazitejše.

Otroci so se skupaj odpravili tudi na kosilo, kjer so se srečali tudi z zaposlenimi. Po kosilu so se podkrepljeni udeležili čisto pravega in resnega brainstorminga v sobi za sestanke. No, skoraj resnega – mi, zaposleni, namreč med sestanki ne jemo sladoleda, kot so to storili naši mladi nadobudneži. Glavna tema sestanka je bil seveda tisti dan – otroci so namreč predlagali nekatere ideje za izboljšanje njihovega počutja, za katere smo v podjetju zavezani, da jih uresničimo. Kljub temu, da naj bi uresničili samo eno idejo oziroma zavezo so bile ideje tako dobre, da smo se z direktorjem odločili, da uresničimo vse. Zaveze so prišle tako s strani otrok v Mariboru, kot tudi Sarajevu.

Naše zaveze otrokom, ki jih bomo uresničili, so: 
  • soba za zabavo; ker smo družini prijazno podjetje, so otroci na delovnem mestu staršev vedno dobrodošli. Do sedaj pa nismo imeli prostora, kamor bi lahko otroci v delovnem času šli in se tudi kratkočasili oziroma zabavali. Zato so predlagali, da uredimo sobo za zabavo, ki bo na voljo vsem otrokom, ki bodo prišli s starši na delovno mesto; 
  • delovni čas staršev naj traja najdlje do 16.30; otroci si namreč želijo, da starši z njimi preživijo kar se da veliko časa in da iz službe prihajajo dobre volje; 
  • enkrat letno bomo organizirali srečanje/piknik družin zaposlenih; tako se bodo otroci zaposlenih med seboj spoznali, se družili in zabavali. 
Med sestankom so otroci te zaveze zapisali na tablo in se strinjali, da so naredili dobro delo. 

Omeniti pa je potrebno še, da so otroci zraven vodilnih funkcij prevzeli tudi funkcijo filmskih zvezd, saj smo z ekipo Vizual 7 Marka Potrča skozi celoten dan snemali izjemno simpatičen filmček, v katerem smo zajeli vse pomembne stvari tega otroškega dne. Zabavno je bilo videti, kako zelo potrpežljivi so pravzaprav otroci, ko gre za zadeve, ki se jim zdijo zanimive in so nenazadnje tudi nevsakdanje. Tako smo snemali zunaj, ko so iz neba neusmiljeno padale velike snežinke, v proizvodnji laboratorijskega pohištva, našem demo laboratoriju ter nenazadnje po celotnem podjetju in v niti eni točki otrokom to ni bilo odveč. Medtem so se zabavali tudi s sestavljanjem Lego kock, različnimi miselnimi igrami ter medsebojnim spoznavanjem. V Sarajevu so zaradi navdušenih najmlajših članov ekipe tistega dne odigrali celo partijo nogometa. Ja, tudi to je bilo delo vodij in njihovih pomočnikov … 

Na koncu pa je sledilo še eno presenečenje, in sicer obisk naše maskote, laboratorijskega Miška Pola, nad katerim so otroci, kjerkoli se pojavi, naravnost navdušeni. Miško Polo je otrokom prinesem sladke dobrote in jih prijazno pozdravil. Otroci so se polni vtisov počasi odpravili domov. Verjamemo, da biti vodja, pomočnik vodje, filmska zvezda, sogovornik predsednika države naenkrat niti malo ni lahko. Zato vse pohvale otrokom za njihovo dobro voljo, angažiranost, tudi resno razmišljanje in podajanje predlogov ter nenazadnje za vso pomoč pri delu, ki so ga opravili. Vsi otroci so zelo dobro vedeli, kaj pomeni svetovni dan otrok, ki smo ga skupaj preživeli, presenetljivo dobro poznajo tudi položaje drugih otrok, ki jim je težje kot njim. Zato velik hvala tudi za njihove iskrene misli, veliko smeha in pozitivno energijo. 
Tako je dejansko celotno podjetje dihalo s projektom »Kids take over« in se z njim zagotovo identificiralo. Za otroke v podjetju resnično naredimo veliko in na njihove obraze velikokrat narišemo nasmeh. Mikropolovci pravimo tako – ker nam je mar. 

Zdaj pa že odštevamo dneve do naše videoreportažo tistega dne, ki bo nekakšna pika na i in nepozaben spomin na ta dan. Čeprav smo velikokrat slišali, da otroškega sveta odrasli ne razumemo, se vseeno nenehno trudimo ustvarjati okolje, kjer je otroški glas slišan. In tudi upoštevan.
























Želite izdelke naročiti preko spleta?

> obiščite market.mikro-polo.si >

V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 500.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.