Novice in dogodki

Ali so naši kupci resnično zadovoljni?

10.6.2016

Na temo preverjanja zadovoljstva naših kupcev smo v dobrih šestih mesecih izvedli 350 anket iz različnih področij: po dobavi, po servisnem posegu, kalibraciji, reklamaciji.

Pri naših kupcih smo preverjali ali so zadovoljni z našimi storitvami, prav tako pa smo želeli izvedeti, katera so tista področja, na katerih smo šibki in kaj bi lahko naredili, da bi bili naši kupci še bolj zadovoljni. Na koncu pogovora smo sogovornika prosili, da nas oceni tudi številčno. Številčna ocena izvira iz vprašanja: "Če bi nas priporočili naprej, s katero oceno od 1 do 10 bi nas ocenili?". Povprečna priporočilna ocena je znašala 8,71.

V podjetju Mikro+Polo si resnično želimo, da so naši kupci z nami zadovoljni, saj zadovoljni kupci s priporočili od ust do ust krepijo naš ugled, prav tako pa zadovoljne kupce predstavljajo kupci, ki se vračajo. Pomembno je, da se zavedamo, da je zadovoljstvo ključnega pomena, sploh v današnjem konkurenčnem svetu. Zadovoljne kupce gradimo vsi v podjetju, pri čemer ni pomemben samo čas nakupa, temveč tudi čas po nakupu.



Želite izdelke naročiti preko spleta?

> obiščite market.mikro-polo.si >

V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 500.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.