Reklamacije

Reklamacije upoštevamo v roku 8 dni od prejema izdelkov. Kasnejših reklamacij na žalost ne moremo upoštevati.



Postopek reklamacije

Prvi korak

V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite znake poškodb, kot so poškodba embalaže (ki je vidna že ob dostavi), manko vsebine (vidni so znaki odprtja) ali skrite poškodbe (poškodba blaga, lom in podobno) vas prosimo, da nas o tem takoj obvestite na elektronski naslov reklamacije@mikro-polo.si.

Paket je potrebno pustiti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali. Pri GLS (General Logistics System) bomo sprožili postopek reklamacije in skupaj z njimi poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

V primeru uveljavljanja reklamacije je potrebno izpolniti obrazec za reklamacijo .
 

Drugi korak

Izpolnjen obrazec bo avtomatično poslan ali na elektronski naslov: reklamacije@mikro-polo.si.

(Zaradi lažjega in hitrejšega reševanja reklamacije je potrebno na obrazcu navesti vse podatke, z oznako *.)


Tretji korak

Če je reklamacija upravičena, vam dodelimo številko reklamacijskega zapisnika, ki vam jo sporočimo na vaš elektronski naslov.


Četrti korak 

Ob vrnitvi blaga je potrebno priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo s številko reklamacijskega zapisnika, ki ste jo predhodno prejeli od nas.

O vseh podrobnostih glede poteka vaše reklamacije vas bomo sproti obveščali. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Želite izdelke naročiti preko spleta?

> obiščite market.mikro-polo.si >

V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 350.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.