Kakovostne poprodajne aktivnosti v celotni življenjski dobi aparatov prispevajo k večjemu zadovoljstvu uporabnikov le-teh, saj je servisna podpora izredno pomembna, njena vrednost pa je primerljiva z vrednostjo kateregakoli proizvoda.
Naše načelo je na najboljši način podpirati in izvajati poprodajno aktivnost servisa in tako zadovoljiti vas kot končnega uporabnika naših izdelkov. Zavedamo se namreč, da po prodaji obstaja še daljše obdobje, ki od nas zahteva, da skrbimo za naše aparate v uporabi.
Storitev servisa je potrebno opraviti hitro in učinkovito, saj je ta poprodajna aktivnost tista dodana vrednost, ki izdelek dopolnjuje in loči od substitutov. Iz tega razloga je servisna dejavnost našega podjetja dobro organizirana, skupina serviserjev je sestavljena iz posameznikov s širokim obsegom znanj s področja strojništva, elektrotehnike, elektronike in računalništva, ter ima dolgoletne izkušnje s področja tehnične podpore za medicinsko, laboratorijsko, diagnostično in merilno opremo.
V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 500.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.