Elektronsko naročanje pogodbenih izdelkov vam v proces naročanja prinese prihranek časa, brezpapirni sistem naročanja ter popoln zajem podatkov o preteklih nakupih.
Omogočamo vam naročanje izdelkov, ki so predmet javnih naročil, letnih ponudb, posebnih pogodb o sodelovanju oziroma izdelkov, pri katerih imamo dogovorjene posebne cene.
Na vašo željo vam seznam dogovorjenih izdelkov s pogodbenimi cenami v celoti prenesemo v spletno aplikacijo, vključno z vašimi internimi oznakami oziroma kataloškimi številkami izdelkov, kar vam omogoča lažjo sledljivost naročanja izdelkov iz pogodb(e).
Špajza …
… je enostavno konsignacijsko skladišče, v katerem so izdelki, brez katerih si vašega dela ne morete predstavljati. Nabor izdelkov je neomejen.
Avtomatsko na zalogi
Z vključitvijo storitve »Špajza« boste izdelke imeli avtomatsko na zalogi. Račun boste prejeli šele ob njihovi uporabi, s čimer se znebite financiranja zalog.
Nabor izdelkov je neomejen …
… in v celoti prepuščen vam. Seveda lahko dodate tudi izdelke z omejenim rokom uporabe, saj vas bo »Špajza« opozarjala na bližajoči se iztek roka uporabe. Seznam lahko med letom dopolnjujete in spreminjate, odvisno od vaših potreb in želja.
Znebite se financiranja zalog
Ob vsaki porabi izdelka boste prejeli račun. Tako bo dogovorjen plačilni rok pričel teči šele takrat, ko boste izdelek vzeli iz svoje Špajze.
Znesek na računu bo nižji
Ocenjena letna poraba posameznega izdelka nam omogoča, da se s proizvajalcem pogodimo za boljšo ceno in vam posledično za vsak izdelek iz »Špajze« zaračunamo manj. Že na tem mestu vam jamčimo, da bo vaš prihranek najmanj 3 %.
> Za več informacij kliknite tukaj.
Znotraj e-poslovanja vam omogočamo še bolj učinkovit pretok podatkov, in sicer z neposredno povezavo vašega in našega informacijskega sistema (ERP / Enterprise Resource Planning-a), ki ga uporabljate pri poslovanju.
Rešitve prilagodimo vašim zahtevam in procesom naročanja.
Z neposredno povezljivostjo sistemov oziroma uparitvijo le-teh zagotovimo:
Brezplačna spletna storitev za 24/7 sledenje vaših pošiljk!
Naše spletno sledenje je najhitrejši in najenostavnejši način za pridobivanje informacij o tem, kje natančno se nahaja vaša pošiljka.
Na vstopni strani spletne aplikacije Market ali na naši spletni strani poiščite ikono tovornjaka, pri čemer se vam bo odprl nov okvirček za vnos teksta. V okvirček enostavno vpišete številko dokumenta (potrditev naročila, dokumenta ali vaše naročilnice) ter kliknete gumb »sledi«.
Sistem vam bo prikazal celotno zaporedje dogodkov, vezanih na vaše naročilo. Tako boste v trenutku pridobili vse informacije, ki jih potrebujete o pošiljki.
Vsak nakup šteje!
Zavedamo se, da je vaše delo stresno. Zmanjšajte stres s pomočjo e-poslovanja in si polepšajte vaše delovno okolje.
Darilni program nenehno dopolnjujemo in vam tako omogočamo širok izbor izdelkov, ki jih dnevno lahko uporabljate na vašem delovnem mestu ali v prostem času.
Za vsak evro nakupa v spletni aplikaciji pridobite 1 darilno točko (poslovni kupci) oziroma 2 darilni točki (fizični kupci). Ko zberete dovolj točk za darilo, ki ste ga izbrali, le-te enostavno unovčite in pridobite brezplačen izdelek iz nabora v darilnem programu.
V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 500.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.