Scroll Top

V družini Mikro+Polo uresniči svoje sanje, ambicije, ves potencial, unovči svoje bogate izkušnje… in se poleg tega odlično zabavaj. Postaneš lahko del uspešnega in stabilnega družinskega podjetja s pozitivnim delovnim vzdušjem in številnimi možnostmi usposabljanja in izpopolnjevanja za poklicni in osebnostni razvoj. Pri Mikro+Polo te pričakuje dolgoročna zaposlitev z raznolikimi dejavnostmi in izzivi.

POTREBUJEMO TE!

Razvijamo, izdelujemo in montiramo najbolj atraktivno laboratorijsko pohištvo v Evropi. Med našimi kupci so najbolj znana in prodorna podjetja in organizacije (Faber Castell, Siemens, Greiner Bio One, Fresenius, Minerva Analytix, Statoil, Maersk Oil, Hygienicum, Toyo Tires, Krka, Biontech, Lonza …).

Oglej si naše laboratorijsko pohištvo LAB INTERIOR.

ZAPOSLIMO
KOORDINATORJA_KO
PROJEKTNE IZVEDBE
5 RAZLOGOV ZA TVOJO NOVO  KARIERNO POT! 
  1. Veselje do učenja in spodobnost sprejemanja izzivov! Pri nas boš vsak dan v stiku z novimi projekti in tehnologijami. Spremembe so del našega vsakdana — in iščemo nekoga, ki jih zna videti kot priložnost. 
  2. Miselna fleksibilnost in prilagodljivost sta tvoji supermoči? Odlično! Pri delu s tujimi naročniki in v hitro spreminjajočem se okolju boš znal/a povezovati ljudi, ideje in procese.  
  3. Rada/rad delaš v timu in soustvarjaš uspešne projekte? Sodeloval/a boš z vrhunskimi sodelavci v različnih oddelkih, ki ti bodo v oporo in navdih. 
  4. Te veseli urejenost in skrb za kakovostno dokumentacijo? Tvoja naloga bo ključna za uspešno izvedbo naših projektov — z urejeno projektno in primopredajno dokumentacijo ustvarjamo odlične temelje za naše naročnike. 
  5. Uživaš v dinamičnem poslovnem okolju in te motivirajo tehnični izzivi? V svetu laboratorijskega pohištva in opreme boš vsak dan rastel/a, spoznaval/a nove pristope in bil/a v koraku z inovacijami. 
TVOJE  KLJUČNE  NALOGE BODO:
  • usklajevanje priprave projektov z naročniki in njihovimi izvajalci (tudi v tujini), 
  • načrtovanje in koordinacija projektne dokumentacije ter predaja naročnikom, 
  • terminska koordinacija aktivnosti na projektu in skrb za dokumentacijsko sledljivost, 
  • urejanje in priprava tehnične, projektne in primopredajne dokumentacije, 
  • aktivno sodelovanje v timu projektnega vodenja in tehnične podpore. 
PRIČAKUJEMO NASLEDNJA  ZNANJA  IN  VEŠČINE: 
  • Z delom pridobljene izkušnje oziroma vsaj V., VI., ali VII. stopnjo izobrazbe (tehnične ali sorodne smeri),
  • pripravljenost na učenje in hitro prilagajanje spremembam, 
  • miselno fleksibilnost in pozitiven odnos do timskega dela, 
  • dobro znanje nemškega jezika, 
  • dobro znanje dela z računalnikom (MS Office), 
  • natančnost in organiziranost,
  • vozniški izpit B kategorije.
PREDNOST IMAJO KANDIDATI, KI:
  • poznajo orodja MS Project, SAP, AutoCad
  • imajo dobro znanje angleškega jezika,
  • poznajo pohištveni sektor ali področje laboratorijskega pohištva.

Želimo te spoznati kot »cel paket«; z vso energijo, znanjem, zagnanostjo, predanostjo. Potrebujemo te znotraj teh okvirjev, kot tudi zunaj njih – mi namreč najraje razmišljamo izven njih.

UJELI SE BOMO, ČE:
znaš dobro delati pod pritiskom.
si natančen/na, vztrajen/na, iznajdljiv/a in samostojen/na.
rad/a delaš v timu.
sE ZNAŠ PRILAGAJATI.
uživaš v vsak dan novih izzivih.
uživaš pri pridobivanju novih znanj.
kaj ti  ponujamo? 
  • Takojšen začetek dela,
  • zaposlitev za polni delovni čas za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev,
  • mentorstvo (podporo in pomoč pri delu in pri začetnem uvajanju na delovno mesto),
  • zanimivo in dinamično delo v prijetni atmosferi modernih poslovnih prostorov,
  • interna in eksterna izobraževanja z namenom, da boš postal eden izmed ključnih kadrov v podjetju, 
  • prijeten kolektiv in dinamično delo,
  • redno in stimulativno plačilo,
  • neomejen plačan dopust,
  • organizirano prehrano (zajtrk in malica).
37 urni delovnik
45 MINUTNI ODMOR
BREZPLAČEN ZAJTRK
SVEŽE SADJE
FITNES IN PLES
LETNI IZLET
ŠPORTNI DNEVI
TOP ZABAVE
PRIVAT IZHODI
NEOMEJEN DOPUST
OTROCI V SLUŽBI
ŽIVALI V SLUŽBI
KAKO DO  SLUŽBE? 

Prijavo, ki ji poleg običajnih dokumentov (motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila o izobrazbi) po želji priloži tudi svojo kratko video predstavitev, lahko oddaš izključno elektronsko preko spodnje povezave:

Opomba: pri prijavi bodi pozoren/na na predpisane formate dokumentov, ki jih prilagaš!

Prijave sprejemamo do vključno četrtka, 3. julija 2025.

V Mariboru, 15. junija 2025.

Jasmina Zelenik,

vodja kadrovske službe

Namen in cilj certifikata »Družbeno odgovoren delodajalec« je izboljšanje družbeno odgovornega upravljanja v organizacijah in podjetjih v odnosu do zaposlenih. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in EU iz Evropskega socialnega sklada.