Scroll Top

V družini Mikro+Polo uresniči svoje sanje, ambicije, ves potencial, unovči svoje bogate izkušnje… in se poleg tega odlično zabavaj. Postaneš lahko del uspešnega in stabilnega družinskega podjetja s pozitivnim delovnim vzdušjem in številnimi možnostmi usposabljanja in izpopolnjevanja za poklicni in osebnostni razvoj. Pri Mikro+Polo te pričakuje dolgoročna zaposlitev z raznolikimi dejavnostmi in izzivi.

POTREBUJEMO TE!

Razvijamo, izdelujemo in montiramo najbolj atraktivno laboratorijsko pohištvo v Evropi. Med našimi kupci so najbolj znana in prodorna podjetja in organizacije (Faber Castell, Siemens, Greiner Bio One, Fresenius, Minerva Analytix, Statoil, Maersk Oil, Hygienicum, Toyo Tires, Krka, Biontech, Lonza …).

Oglej si naše laboratorijsko pohištvo LAB INTERIOR.

ZAPOSLIMO
PRODAJNEGA PREDSTAVNIKA / PRODAJNO PREDSTAVNICO ZA LABORATORIJSKO POHIŠTVO
5 RAZLOGOV ZA TVOJO NOVO  KARIERNO POT! 
  1. Raznolikost in dinamičnost: Vsak dan je drugačen – obiskuješ stranke po Sloveniji in tujini, načrtuješ projekte in si njihov ključni svetovalec od ideje do realizacije.
  2. Strokovnost in tehnično znanje: Poglobljeno razumevanje laboratorijske opreme ti omogoča pripravo vrhunskih strokovnih ponudb in rešitev, ki resnično odgovarjajo na potrebe kupcev.
  3. Povezovanje in sodelovanje: Delaš z vodilnimi strokovnjaki, povezuješ se z drugimi prodajnimi predstavniki ter skupaj ustvarjajte najboljše rešitve za laboratorije po vsej regiji.
  4. Rast in razvoj: Širiš svoja znanja na strokovnih šolanjih, sejmih in kongresih ter izkoriščaš možnosti za profesionalno in osebno rast.
  5. Mednarodne izkušnje: Udeležuješ se mednarodnih srečanj in sejmov ter spoznavaš globalne trende, ki oblikujejo prihodnost laboratorijskih tehnologij.
TVOJE  KLJUČNE  NALOGE BODO:
  • skrbništvo nad dodeljenimi strankami,
  • obiski pri kupcih doma in v tujini v skladu s planom,
  • strokovno svetovanje strankam, priprava strokovnih ponudb,
  • usklajevanje in sodelovanje z drugimi prodajnimi predstavniki,
  • udeležba na strokovnih šolanjih in usposabljanjih,
  • sodelovanje na sejmih in kongresih,
  • priprava letnih prodajnih in drugih načrtov.
PRIČAKUJEMO NASLEDNJA  ZNANJA  IN  VEŠČINE: 
  • VI. ali VII – višja, visoka ali univerzitetna izobrazba ustrezne tehnične ali ekonomske smeri (strojne, elektro, lesarske, ekonomske),
  • aktivno znanje dveh tujih jezikov (angleščina in nemščina),
  • vozniški izpit B kategorije,
  • dobro poznavanje dela z računalnikom in računalniških programov (Office 365, internet),
  • vsaj 3 leta izkušenj področju B2B prodaje, trženja tehničnih izdelkov,
  • Prednost imajo kandidati: ki poznajo delo s sistemi SAP, CRM, Solidworks. AutoCad, imajo odlične komunikacijske in pogajalske veščine, vsaj 3 leta izkušenj s področja trženja tehničnih izdelkov.

Želimo te spoznati kot »cel paket«; z vso energijo, znanjem, zagnanostjo, predanostjo. Potrebujemo te znotraj teh okvirjev, kot tudi zunaj njih – mi namreč najraje razmišljamo izven njih.

UJELI SE BOMO, ČE:
znaš dobro delati pod pritiskom.
si natančen/na, vztrajen/na, iznajdljiv/a in samostojen/na.
rad/a delaš v timu in se znaš prilagajati.
si pripravljen/a na terensko delo.
uživaš v vsak dan novih izzivih.
uživaš pri pridobivanju novih znanj.
kaj ti  ponujamo? 
  • Takojšen začetek dela,
  • zaposlitev za polni delovni čas za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev,
  • mentorstvo (podporo in pomoč pri delu in pri začetnem uvajanju na delovno mesto),
  • zanimivo in dinamično delo v prijetni atmosferi modernih poslovnih prostorov,
  • interna in eksterna izobraževanja,
  • prijeten kolektiv in dinamično delo,
  • redno in stimulativno plačilo,
  • neomejen plačan dopust,
  • organizirano prehrano (zajtrk in malica).
37 urni delovnik
45 MINUTNI ODMOR
BREZPLAČEN ZAJTRK
SVEŽE SADJE
FITNES IN PLES
LETNI IZLET
ŠPORTNI DNEVI
TOP ZABAVE
PRIVAT IZHODI
NEOMEJEN DOPUST
OTROCI V SLUŽBI
ŽIVALI V SLUŽBI
KAKO DO  SLUŽBE? 

Prijavo, ki ji poleg običajnih dokumentov (motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila o izobrazbi) po želji priloži tudi svojo kratko video predstavitev, lahko oddaš izključno elektronsko preko spodnje povezave:

Opomba: pri prijavi bodi pozoren na predpisane formate dokumentov, ki jih prilagaš!

Prijave sprejemamo do vključno sobote, 31. maja 2025.

V Mariboru, 9. maja 2025.

Jasmina Zelenik,

vodja kadrovske službe

Namen in cilj certifikata »Družbeno odgovoren delodajalec« je izboljšanje družbeno odgovornega upravljanja v organizacijah in podjetjih v odnosu do zaposlenih. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in EU iz Evropskega socialnega sklada.