V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite znake poškodb, kot so poškodba embalaže (ki je vidna že ob dostavi), manko vsebine (vidni so znaki odprtja) ali skrite poškodbe (poškodba blaga, lom in podobno) vas prosimo, da nas o tem takoj obvestite na elektronski naslov reklamacije@mikro-polo.si.
Paket je potrebno pustiti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali. Pri dostavni službi, ki vam je dostavila pošiljko (GLS, Cityexpress, Intereuropa) bomo sprožili postopek reklamacije in skupaj z njimi poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V primeru uveljavljanja reklamacije je potrebno izpolniti
obrazec za reklamacijo
.
Izpolnjen obrazec bo avtomatično poslan na elektronski naslov reklamacije@mikro-polo.si.
(Zaradi lažjega in hitrejšega reševanja reklamacije je potrebno na obrazcu navesti vse podatke z oznako *.)
Če je reklamacija upravičena, vam dodelimo številko reklamacijskega zapisnika, ki vam jo sporočimo na vaš elektronski naslov.
Ob vrnitvi blaga je potrebno priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo s številko reklamacijskega zapisnika, ki ste jo predhodno prejeli od nas.
O vseh podrobnostih glede poteka vaše reklamacije vas bomo sproti obveščali. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V spletni aplikaciji predstavljamo skoraj 500.000 izdelkov. Naročilo izdelkov za vaš laboratorij še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno.
Še več: za vse spletne nakupe vam zagotavljamo 3% nižje cene!
Z veseljem vam bomo tudi pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Za vas smo dosegljivi na e-poštnem naslovu podpora@mikro-polo.si.